Och andra ronden går till Roman!

Monday, December 14, 2009

Haha. Roman krossade Schwarz med stor marginal. Vi snackar 54 röster mot 32. Vänta, vi tar det igen. 54 röster mot 32. Jojo.

Kvällen har varit helt galen med paparazzi flängande över hela landet för att spåra upp Schwarz och Roman, för att ta foton på segraren såväl som den förnedrade. Roman hittades salongsberusad på champagne på Hotel Diplomat och han konstaterade mellan jordgubbarna: "Jag var antagligen en romersk kejsare i mitt tidigare liv."

Schwarz, argare än ett bergatroll förvisad till sin grotta, kommenterade bitter från tvättstugan där hon var i full färd med att torka upp grannens torktumlarludd: "Brutus är mitt mellannamn."

ANDREAS MENING
"En avslutande bilolycka hade ju varit fullständigt fantastiskt för att plantera omöjligheten till försoning, men en sådan välorkestrerad juletragedi inträffade knappt på film."

ÅSAS MENING
"Färgfläckar i blått, rött och grönt jagade över mina hornhinnor när jag desperat svepte blicken fram och tillbaka utan att se."

0 comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © Schwarz Vs Roman
|