Och första ronden går till Schwarz!

Monday, December 7, 2009

Med bara en rösts marginal, 50 mot 49, kammade Åsa Schwarz hem första veckans meningsbattle och släpade därmed Roman i gruset hela vägen till förnedringens altare.

Väl framme, med den nationella pressens mikrofoner planterade under näsan, kommenterade Roman: "Jag bad mina kompisar rösta på Schwarz så hon inte skulle börja gråta."
Schwarz replikerade: "Det är jag som betalar Romans kompisar för att umgås med honom."

Och striden rasar vidare.

ÅSAS MENING:
"Mannen hade noggrant gnagt ett hål i strumpan." (50 röster)

ANDREAS MENING:
"Dubbelbokning har ni väl hört talas om, men jag tar den dåliga framförhållningens konstform till nya nivåer och gör bort mig trefaldigt." (49 röster)

0 comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © Schwarz Vs Roman
|